• Vikar og Rekruttering

Bliv selvstændig 

Start dit eget Vikar og rekrutteringsbureau med speciale i spedition og shipping

Skab dig en indbringende karriere i rekrutteringsbranchen 

i samarbejde med JobTeam AS

Vi er netop blevet udnævnt til Gazelle Virksomhed, da vi i løbet af de sidste 4 år er vokset med 100%

Væksten skyldes primært vores forretningskoncept (franchising), som er udviklet specielt til vikar- og rekrutteringsbranchen.
Vi har i dag 5 egne afdelinger, og 15 eksterne (franchise)afdelinger. De dygtigste franchisetagere tjener over 70.000 kr. om måneden.
Er du interesseret i vores koncept, så læs mere her nedenfor.

Du får et fagområde du kender

Hvis du f.eks. er uddannet speditør, så kommer du udelukkende til at arbejde med speditionsvirksomheder og eksportvirksomheder.

Det er nemmere for en person, der selv er speditør, at sætte sig ind i speditionsfirmaernes opgaver. På samme måde er det lettere, at finde den rette person til jobbet.

Det er vores helt klare konkurrencemæssige fordel, da virksomhederne efterspørger specialistviden.

Opsøgende salg

Du skal have opbygget din kundebase – derfor skal du udvælge og ringe til virksomhederne for at aftale salgsmøder med virksomhederne.

Salgsmøder

Når du har aftalt et møde med en virksomhed, skal du ud og tale med virksomheden om de opgaver, som de mangler mandskab til.

Rekruttering

Når du får en opgave, skal du efterfølgende finde den rigtige person til jobbet. Du skal selv afholde samtaler med alle kandidaterne og indhente referencer.
 

Vi uddanner dig

Under opstartsforløbet lærer du helt præcist, hvordan du gør de forskellige ting – alt fra salg til rekruttering og den daglige drift af din virksomhed.

Du kommer til at arbejde på din egen virksomhed under uddannelsesforløbet, og når du er færdig, så er du allerede godt igang med din virksomhed. 

Det er nemmere at lære tingene imens du bruger det i virkeligheden, i stedet for at lære en masse teori på forhånd. Du tager uddannelsen sammen med andre, der ligesom dig, er ved at starte op. 

Vi tjener kun penge, når du tjener penge

Vi har udviklet et franchisekoncept, der både er gennemskueligt og retfærdigt. 

Hvis ikke du tjener penge – ja så tjener vi heller ikke noget. Derfor har vi en fælles interesse i, at du får succes, og det er det mål vi sammen arbejder henimod.

Det koster ikke noget at være med. Vi satser på et langvarigt samarbejde med den rigtige og driftige franshisetager.

Afhængig af hvor godt dit netværk er, skal du kunne klare dig selv uden indtjening i 1-2 mdr.

Vi administrerer det kedelige

Der er ufatteligt mange administrative opgaver forbundet med driften af et rekrutteringsbureau - men de opgaver tager vi os af.

Vores økonomiafdeling står for:

  • Lønudbetaling til dine vikarer.
  • Fakturering.

Derudover får du også adgang til vores bemandingssystem og de programmer, der er nødvendige for at drive et rekrutteringsbureau. Det eneste du skal koncentrere dig om er, at få din virksomhed til at vokse.

Det bedste tidspunkt at starte på er lige nu.

Der er mangel på speditører, og virksomhederne har problemer med at skaffe den nødvendige arbejdskraft.

Derfor er det et rigtigt godt marked at starte op i. Virksomhederne er mere end villige til at betale for den rette kandidat.

Udfordringen er i dag, at finde de rigtige vikarer – men det lærer du under opstartsforløbet, hvor vi deler ud af vores erfaringer fra de sidste 18 år.

Det betyder, at du typisk vil have din første indtjening allerede i måned 2 efter du er startet op. Og herfra er der kun én vej – fremad!

Sådan ansøger du

Send din ansøgning og dit CV til Inge brinch på mail ibn@jobteam.dk. Herefter sker følgende:

  1. Vi læser dit CV igennem og finder vi det interessant sender vi dig en personlighedstest.
  2. Du bliver inviteret til en uforpligtende præsentation/samtale, hvor vi gennemgår ALT så du har et rigtig godt beslutningsgrundlag.
  3. Du går hjem og tænker over, om det er noget for dig. Vi vurderer om vi tror på, at du kan opbygge en sund forretning. 
  4. Hvis det er noget for dig - og hvis vi tror på, at du er den rigtige - går vi videre til gennemgang af kontrakten.
  5. Du skriver under på kontrakten og begynder på opstartsforløbet og dit nye liv som selvstændig. 

Vi glæder os til at hører fra dig.

Hvem er vi?

JobTeam A/S er en bundsolid vestjysk virksomhed. Vi tror på, at arbejdsomhed belønner sig – det ligger i vores jyske DNA.

I 1996 startede vi selv som franchisetager. Da vores franchisegiver blev solgt og vi blev fritstillet, skiftede vi navn og startede JobTeam A/S, som i dag er vokset til 5 egne afdelinger og 15 franchiseafdelinger. 

I år regner vi med, at nå op på mere end 20 franchiseafdelinger over hele landet. 

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.