• Vikar og Rekruttering

Vi søger partnere

Kunne du tænke dig en virksomhed med millionomsætning?

Så har vi en forretningsidé til dig. Vi har lavet en forretningsmodel, hvor du som partner starter dit eget rekrutterings- og vikarbureau efter vores franchisekoncept.

Vi lærer dig alt om at drive et rekrutterings- og vikarbureau på opstartsforløbet, så du selv kan starte en god forretning inden for rekrutterings- og vikarbranchen. Det er dog et krav, at du selv har solid erfaring fra lager- eller produktionsvirksomhederne.

I din virksomhed er det dig der har ansvaret - og du kan samtidig nyde godt af den frihed der medfølger i din hverdag. Som selvstændig bliver du ikke belønnet for det antal timer du arbejder, men for de resultater du skaber i din forretning. Det er sjovere at arbejde hårdt og meget, når du selv høster fortjenesten.

Hvis du er den rette person, så kommer du til at tjene mange penge. Det er ikke urealistisk at nå et sted mellem 25-50 vikarer om måneden. En tommelfingerregel siger, at du ca. tjener 5.000 kr. (efter royalty) per vikar om måneden. Langt størstedelen af de penge du tjener, beholder du selv som franchisetager.

Vi har centraliseret lønkørslen og markedsføring af kæden, så du ikke selv skal bøvle med den del af forretningen. Vores succes skyldes, at vores franchisetagere holder fokus på det vigtigste i deres forretning - kunderne og kandidaterne/vikarerne. 

Vi har netop vundet en gazellepris, da vi i løbet af de seneste 4 år, har øget vores omsætning med mere end 100 %. En stor del af æren går til vores partnere, der har startet rigtig gode virksomheder med høje omsætninger og indtjeninger. 

Læs mere nedenfor.

Du får et fagområde du kender

Hvis du f.eks. er lagerchef eller produktionsleder, så kommer du udelukkende til at arbejde med produktionsvirksomheder.

Det er nemmere for en person, der har arbejdet på et lager, at sætte sig ind i virksomhedens opgaver, og på samme måde er det lettere for dig, at finde den rette person til jobbet.

Det er vores helt klare konkurrencemæssige fordel, da kunderne efterspørger specialistviden.

Opsøgende salg

Du skal have opbygget din kundebase – derfor skal du udvælge og ringe til virksomhederne for, at aftale salgsmøder med virksomhederne.

Salgsmøder

Når du har aftalt et møde med en virksomhed, skal du ud og tale med virksomheden om de opgaver, som de mangler mandskab til.

Rekruttering

Når du får en opgave, skal du efterfølgende finde den rigtige person til jobbet. Du skal selv afholde samtaler med alle kandidaterne og indhente referencer.
 

Vi uddanner dig

Under opstartsforløbet lærer du helt præcist, hvordan du gør de forskellige ting – alt fra salg til rekruttering og den daglige drift af din virksomhed.

Du kommer til at arbejde på din egen virksomhed under uddannelsesforløbet, og når du er færdig, så er du allerede godt igang med din virksomhed. 

Det er nemmere at lære tingene imens du bruger det i virkeligheden, i stedet for at lære en masse teori på forhånd. Du tager uddannelsen sammen med andre, der ligesom dig er ved at starte op. 

Vi tjener kun penge, når du tjener penge

Vi har udviklet et franchisekoncept, der både er gennemskueligt og retfærdigt. 

Hvis ikke du tjener penge – ja så tjener vi heller ikke noget. Derfor har vi en fælles interesse i, at du får succes, og det er det mål, som vi sammen arbejder henimod.

Der er intet "entry fee", da vi satser på et langvarigt samarbejde med den rigtige og driftige franshisetager.

Afhængig af om du har et godt netværk, skal du kunne klare dig selv uden indtjening i 1-2 mdr.

Du slipper for administration

Der ufatteligt mange administrative opgaver forbundet med driften af et vikarbureau - men de opgaver tager vi os af.

Vores økonomiafdeling står for:

  • Lønudbetaling til dine vikarer.
  • Fakturering.

Derudover får du også adgang til vores bemandingssystem og de programmer, der nødvendige for at drive et vikarbureau. Det eneste du skal koncentrere dig om er, at få din virksomhed til at vokse.

Det bedste tidspunkt at starte på er lige nu.

Arbejdsløsheden i Danmark er lav, og virksomhederne har problemer med selv at skaffe den nødvendige arbejdskraft.

Derfor er det et rigtigt godt marked at starte op i. Virksomhederne er mere end villige til at betale for den rette kandidat.

Udfordringen er i dag, at finde de rigtige vikarer – men det lærer du under opstartsforløbet, hvor vi deler ud af vores erfaringer fra de sidste 20 år.

Det betyder, at du typisk vil have din første indtjening allerede i måned 2 efter du er startet op. Og herfra er der kun én vej – fremad!

Send dit CV til TLJ@jobteam.dk

Hvis du er interesseret i at høre mere, så er proceduren, at du starter med at sende dit CV. Herefter sker der følgende:

  1. Vi læser dit CV igennem og sender en personlighedstest.
  2. Du bliver indviteret til en uforpligtende præsentation/samtale, hvor vi gennemgår ALT så du har et rigtig godt beslutningsgrundlag.
  3. Du går hjem og tænker over, om det er noget for dig. Vi vurderer om vi tror på, at du kan starte en god forretning. 
  4. Hvis det er noget for dig - og hvis vi tror på, at du er den rigtige - kan vi begynde med kontrakt gennemgangen.
  5. Du begynder på opstartsforløbet og dit nye liv som selvstændig. 

Send dit CV med det samme. Der er kun et begrænset antal salgsdistrikter.

Bemærk: Det er ikke tilladt at have andre virksomheder på samme tid som partner. 

Hvem er JobTeam?

Vi tror på, at alle virksomheder - uanset hvad de beskæftiger sig med - har brug for dygtig arbejdskraft for at få succes. 

Det vi hjælper vores kunder med er, at afsøge markedet og finde de dygtigste kandidater til vores kunder. 

Det har vist sig - igennem de sidste 20 år - at være måden man får glade kunder, glade vikarer og en god indtjening. 

Vi har selv drevet rekrutterings- og vikarbureau i 20 år med stor succes, og vi driver stadig 5 interne afdelinger.