x

Controller med flair og interesse for IT, karrieremulighed

Assistent for CFO

Jobbeskrivelse:

Du vil få meget brede arbejdsopgaver inden for regnskab, administration og IT, ligesom du må være parat til at deltage i interne projekter.

Af primære arbejdsopgaver kan nævnes:

Rapportering til moderselskab - forecasts og budgettering samt opfølgning på disse.

Regnskabsmæssig og IT support internt til kolleger samt datterselskaber i Norge/Sverige og Finland.

Vedligeholdelse, udvikling og optimering af IT-værktøjer.

Administration af forhold omkring Persondata forordning.

Optimering af interne forretningsgange.

Derudover vil der være mulighed for at deltage i forskellige interne projekter som eks. timeregistrerings system, CRM-system og andre løbende optimeringsopgaver.

Du må påregne mindre rejseaktivitet i Norden samt Tyskland.

 

 

Faglige kvalifikationer:

Regnskabsmæssigt:

Det forventes at personen har en merkantil/regnskabsmæssig uddannelse som eks. HD, merkonom eller lignende. Måske revisorassistent med nogle års erfaring fra lignende opgaver.

Du må meget gerne have kendskab og interesse for ledelse og organinsationsudvikling.

I forbindelse med rapportering til moderselskabet vil det være en fordel, hvis du har kendskab til US-GAAP/SOX

IT-mæssigt:

Du må hane nogen kendskab til IT-administration, så som grundlæggende kendskab til kommunikation på mindre netværk.

Du er superbruger i MS Office pakken og har kendskab til databaser som Acces og SQL. Du har noget kendskab til VBA programmering, SQL forespørgsler o. lign.

Inden for de kommende år forventes at overgå til SAP, hvorfor godt kendskab hertil vil være en fordel.

Da du bliver involveret i virksomhedens IT sikkerhed såvel i Danmark som i de nordiske lande, skal du have godt kendskab til IT sikkerhed herunder LAN netværk, firewall og VPN forbindelser mv.

 

Personlige kvalifikationer:

Som person er du selvstændig, serviceminded og har et godt overblik uden at glemme deltaljerne. Du er en god kollega, som tager ansvar for hjælp med løsning af daglige udfordringer, der måtte opstå for de enkelte i organisationen.

Sprogligt behersker du engelsk og gerne tysk og kan begå dig på de nordiske sprog..

Du tilbydes en udfordrende stilling i en international virksomhed, som ligger vægt på at tilbyde gode faglige udviklingsmuligheder. Løn og ansættelsesvilkår forhandles individuelt.

Du får mulighed for at blive del af succeshistorie i en Dansk virksomhed, som har stærke relationer til det nordiske. Fra Danmark betjenes Færøerne, Island samt Grønland og der er datterselskaber i Norge, Sverige og Finland.  Virksomheden har ca. 100 ansatte, heraf ca. 30 ansatte i Danmark og er del af verdensomspænende koncern, med meget omfattende produktprogram og betydelig produktudvikling.

Der er tale om handelsvirksomhed, med et kendt produktprogram inden for entreprenørmaskiner, som har stort fokus på pleje og udvikling af medarbejderne. Virksomhedens produkter er kendt for sin høje kvalitet, og der ligges vægt på, at det arbejde der udføres svarer til denne, så kunderne får en totaloplevelse af en kompetent samarbejdspartner.

 

  • Stillings nr.:

    KJ 009

  • Fagområde:

    Kontor

  • Jobtype:

    Fast job

  • Område/Region:

    Syddanmark

  • Kommune:

    Fredericia

  • Ansøgningsfrist:

    Snarest, ansøgninger behandles løbende.

  • Afdeling:

    JobTeam Kolding
    Vestertorv 6
    6000 Kolding
    Tlf: 7552 7550
     

  • Kontakt

    Kim Justesen

    Franchisetager Kontorområdet

    Direkte tlf: 2331 5899
    kju@jobteam.dk