Indkøbskoordinator


Jobbeskrivelse

For handelsvirksomhed i Højbjerg søges en indkøbskoordinator. Din rolle bliver koordination i krydsfeltet mellem leverandører, kunder, logisitk, forhandlinger og kreativitet. Der vil blive opgaver indenfor alle foranstående aspekter.

Virksomheden fremtræder med et ungt miljø.

Arbejdsopgaver

  • Imødegåelse og beskrivelse af kundernes ønsker
  • Forhandling med og opfølgning på leverandører
  • Planlægge logistik, transport

Faglige Kvalifikationer

Uddannelse indenfor indkøb eller logistik, gerne med tekstil baggrund og erfaring med import fra Østen.

Sproglig kan du engelsk på højt niveau og gerne tysk.

Personlige Kvalifikationer

  • Kreativitet
  • Struktur
  • Opfølgende
  • Let til smil
  • Positiv
  • God humor

Særlige Forhold

Spørgsmål kan rettes til afdelingsleder Jan Thomsen hos JobTeam på 40 10 93 11. Din ansøgning og CV bedes sendt til jat@jobteam.dk.

Se jobs i området
Stillingsnummer:

JAT197

Fagområde:

Kontor

Jobtype:

Fast Job

Område:

Østjylland

By:

Højbjerg

Ansøgningsfrist:

Snarest muligt

Afdeling:

8260K

Kontakt info:

Kontakt Person:

Jan Thomsen

Telefon Nummer:
40109311