Er du skarp på administration, kundeservice og bogholderi


Jobbeskrivelse

Vores kunde, der er beliggende i Gentofte, søger en dygtig medarbejder til administrationsafdelingen. Der er tale om en fast fuld tids stilling.

Arbejdsopgaver

Arbejdsopgaverne vil være: 

  • Telefonisk og skriftlig kommunikation med kunder
  • Udformning af salgsfakturaer
  • Godkendelse af indkomne fakturaer
  • Kvalitetssikring af processer
  • Kategorisering og fejlfinding
  • Administrativ support for afdelingen

Faglige Kvalifikationer

Din tilgang til jobbet kan være flere, men du er måske uddannet bogholderi- eller regnskabsasssistent.

Erfaring med kundeservice er en fordel, men ikke et krav.

Erfaring med tilsvarende opgaver fra en administration vil vægtes højt.

Personlige Kvalifikationer

Det forventes:

  • Du er ansvarsbevidst, effektiv og initiativrig.
  • Du trives og kan holde hovedet koldt i dialog med kunder.
  • Du er stærk i både skriftlig og mundtlig kommunikation.
  • Du kan veksle mellem såvel rutineopgaver som ad hoc/hasteopgaver.
  • Du kan lide at tale i telefon med kunder.

Særlige Forhold

Der er gode karriere muligheder og det prioriteres, at firmaets medarbejdere udvikles både fagligt og personligt. Der er gode lønforhold og medarbejder pleje.

Send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt til jat@jobteam.dk.

Har du spørgsmål, kan du kontakte afdelingsleder, Jan Thomsen, JobTeam på 40 10 93 11.

Se jobs i området
Stillingsnummer:

JAT106

Fagområde:

Kontor

Jobtype:

Fast Job

Område:

Storkøbenhavn

By:

Gentofte

Ansøgningsfrist:

Snarest muligt

Afdeling:

8260K

Kontakt info:

Kontakt Person:

Jan Thomsen

Telefon Nummer:
40109311