Rekrutterings og salgsassistent søges til vores kontor i Herning


Jobbeskrivelse

Til vores afdeling i Herning søger vi en resultatorienteret rekrutterings-/salgsassistent, som skal være i stand til at finde de allerbedste kandidater/medarbejdere og formidle dem til vores kunder. 

Kandidaterne/medarbejderne, som skal findes, er typisk inden for kontor eller det tekniske område. 

Arbejdsopgaver

Dine arbejdsopgaver vil være meget varieret og det er vigtigt du kan holde mange bolde i luften. Arbejdsopgaverne vil bl.a. være indenfor: 

  • Udarbejdelse af jobprofiler og annoncering
  • Søgning efter kandidater via LinkedIn og sociale medier
  • Screening og interview af kandidater
  • Udarbejdelse af anonymiserede kandidatprofiler, kataloger, lister
  • Matchning af kandidater i forhold til opgaver
  • Branding for salgskonsulenter via sociale medier
  • Udarbejdelse af oplæg/artikler på bl.a. LinkedIn
  • Kundekontakt – herunder ordremodtagelse, præsentation af kandidater samt opfølgning
  • Opsøgende salgsarbejde

Faglige Kvalifikationer

  • Du taler og skriver flydende dansk og gerne god til engelsk
  • Du har erfaring og er aktiv indenfor LinkedIn og sociale medier
  • Du har min. en bacheloruddannelse og gerne en relevant kandidat uddannelse

Personlige Kvalifikationer

Som person er det vigtigt du har lyst til at være en del af et dynamisk team. Derudover ser vi også gerne at: 

  • Du har et drive ud over det sædvanlige
  • Du kan lide at have travlt og gør gerne en ekstra indsats
  • Du følger opgaver til dørs og tager ansvar for egne opgaver
  • Du er struktureret og systematisk
  • Du har en vindermentalitet og ønsker at gøre en forskel
  • Du er udadvendt og engageret
  • Du er resultatorienteret
  • Du tager teten og kommer selv med idéer
  • Du er bosiddende i Herning eller omegn

Særlige Forhold

Du vil blive aflønnet efter en grundløn samt bonus. Bonus udbetales på baggrund af individuel / afdelingens budget

Grundløn efter kvalifikationer.

 

Du skal derudover forventet at der er møder på kontoret i Esbjerg 1 gange om ugen.

Derudover indebærer jobbet en vagttelefon.  

Hvem er vi:

JobTeam: 

JobTeam har 25 år på bagen; vi har ca 400 vikarer ude om dagen fra de ca. 15 afdelinger i Danmark, hvor hovedkontoret ligger i Esbjerg. 

Vi har en omsætning på ca. 150 mill kr om året. 

 

Hvad tilbyder JobTeam og hvad er dine udviklingsmuligheder:

Vi tilbyder et selvstændigt job i en dynamisk og vækstorienteret virksomhed, som er præget af en uformel omgangstone, flad organisationsstruktur, handlekraft og en veldokumenteret succes.

  • Du starter ud med et oplæringsprogram, så du dels kender vores procedurer, er i stand til at interviewe kandidater, indhente referencer, udarbejde personprofiler mm.
  • Dernæst vil du få kontakt med vores samarbejdspartnere og efterfølgende opsøgende salgsarbejde

 

Hos JobTeam er der muligheder for at blive involveret i andre projekter/opgaver: markedsføring, it, SoMe, rekrutteringsprocedure, kursusundervisning, så længe man brænder for at gøre en indsats. 

  • Selvfølgelig skal du først lære virksomheden, men derefter er det op til dig, hvad du vil involveres i. 

Ansøgningsfrist:

Deadline for ansøgning er d. 15. juni 2022.

Ansøgere behandles løbende og samtaler vil blive afholdt når de rette kandidater er fundet.

Sørg derfor for at søge med det samme!

 

Har dette job fanget din interesse, så send din ansøgning og CV til Robert Jensen på roj@jobteam.dk mrk. "Herning_Kontor". 

Oplys gerne omkring mulig opstartstidspunkt samt hvilke forventninger, du har til løn.

Se jobs i området
Stillingsnummer:

Herning_Kontor

Fagområde:

Kontor

Jobtype:

Fast Job

Område:

Midtjylland

By:

Herning

Ansøgningsfrist:

Snarest muligt

Afdeling:

7400K

Kontakt info:

Kontakt Person:

Robert Jensen

Telefon Nummer:
93 63 47 22