Bogholder til konsulentstilling i Varde (gerne med lederpotentiale)


Jobbeskrivelse

Vi søger, for vores kunde, en erfaren bogholder/økonomimedarbejder til en konsulent-lignende stilling. Har du lederpotentiale og besidder du engagement for branchen, søger virksomheden desuden én til at være med til at overtage virksomheden en gang i fremtiden (ikke et krav)! 

Det er primært de daglig bogholderiopgaver virksomhedens konsulenter hjælper kunden med at udføre. Derfor er det af højeste vigtighed at du er erfaren, serviceminded og hurtig til at sætte dig ind i nye systemer. Du skal desuden være i stand til at kommunikere med mange forskellige typer mennesker, da virksomhedens kunder er alle typer fra enkeltmandsvirksomheder til større internationale virksomheder.

Opgaverne fordeler sig cirka som følgende; 85% daglig/almindelige bogholderiopgaver, 10% lønopgaver og 5% Diverse (f.eks. afslutning mm)

Virksomheden er af ydmyg størrelse men har en lang række loyale kunder - og mange der ønsker at blive kunder i fremtiden! Der er således stort potentiale for at vækste, men for at kunne dette, mangler de en ny medarbejder! Det kunne være, at det var dig?

Virksomheden har hovedkontor i nærheden af Skovlund nord/øst for varde, hvor de ansatte typisk mødes 1-2 dage om ugen. Ellers vil størstedelen af ens tid foregå ude hos ens kunder - og der vil også være mulighed for at arbejde hjemmefra efter aftale! 

På nuværende tidspunkt består virksomheden af ejeren og en fastansat medarbejder - dertil er tilknyttet et par freelancere.

Mange forskellige virksomheder i Varde omegn er tilknyttet vores kundes services. Vores kunde beskæftiger sig med diverse regnskabsfaglige opgaver og hjælper herigennem mange virksomheder hver eneste dag. 

Arbejdsopgaver

Arbejdsopgaverne varierer meget og defineres af den enkelte af virksomhedens kunder. 

Som nævnt ovenfor, vil der dog typisk være en fordeling på cirka 85% daglig/almindelige bogholderiopgaver, 10% lønopgaver og 5% Diverse (f.eks. afslutning mm). 

Eksempler på arbejdsopgaver vil således være;

  • Kreditor/debitor/finansbogføring
  • Moms
  • Afstemninger
  • Lønregnskab 
  • Skat
  • Diverse regnskab
  • Måneds-/halvårs-/årsregnskab
  • Klargøring til revisor
  • Ad-hoc opgaver

Derudover forventes det naturligvis, at du deltager i arbejdet omkring kunderne, altså kundekontakt pr telefon/mail, servicering og pleje af kunder, diverse administrative opgaver "hjemme" på hovedkontoret mm.

Faglige Kvalifikationer

Den perfekte kandidat...

  • ...har mange års erfaring med en bogholder/økonomistilling og kan arbejde selvstændigt med alle opgaverne i bogholderiet
  • ...har erfaring med eller stor lyst til at have en udadvendt stilling med kontakt til mange mennesker hver dag
  • ...har erfaring med flere forskellige IT systemer og lærer let nyt

Personlige Kvalifikationer

Den perfekte kandidat...

  • ...er hurtigt til at gennemskue forskellige virksomheders systemer, udfordringer og fejl i regnskabet
  • ...er imødekommende, serviceminded og god til at kommunikere på mange forskellige niveauer (forskellige brancher, persontyper og erfaringsniveauer indenfor bogholderiet)
  • ... er engageret og passioneret for regnskab og bogholderi
  • ... er eventuelt klar på at være med til at overtage virksomheden, når den nuværende ejer fratræder om nogle år

Særlige Forhold

Der eftersøges en fast ny medarbejder, på 35-37 timer/ugen. Virksomheden har dog luftet interesse for ansættelsesmetoden "Try&Hire". Dette betyder blot at der vil bliveaftalt en prøvepriode hvor den nye medarbejder i første omgang vil være ansat gennem JobTeam. Dog med samme fordele mm som ved fastansættelse fra dag 1.

Virksomheden har hovedkontor i nærheden af Skovlund nord/øst for varde, hvor de ansatte typisk mødes 1-2 dage om ugen. Ellers vil størstedelen af ens tid foregå ude hos ens kunder - og der vil også være mulighed for at arbejde hjemmefra efter aftale! 

 

Ansøgning:

Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeam gennem mail kontor@jobteam.dk mærket "CHO-40PAB". Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.

 

Ved ansøgning skal oplyses følgende:

  • Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen)
  • Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
  • Eventuel opstartsdato
  • Referencepersoner og kontaktoplysninger for seneste ansættelser

Se jobs i området
Stillingsnummer:

CHO_40PAB

Fagområde:

Kontor

Jobtype:

Fast Job

Område:

Varde (+ Skovlund)

By:

Varde (+ Skovlund)

Ansøgningsfrist:

Snarest muligt! Kandidater interviewes løbende!

Afdeling:

6700K

Kontakt info:

Kontakt Person:

Christina Olander

Telefon Nummer:
9363 4720