Indkøbsassistent / kontorassistent søges på Als


Jobbeskrivelse

Spændende virksomhed på Sydals søger to kontorassistenter til et tidsbegrænset vikariat i deres indkøbsafdeling.

Virksomheden søger lige nu to midlertidige medarbejdere, der kan supplere virksomheden i deres indkøbsafdeling med godt humør, handlekraft og et stærkt hoved! Det er altså en stor fordel at have erfaring med indkøb eller leverandørkontakt - men ikke et krav!

Til hverdag vil du sidde i en afdeling med gode kollegaer indenfor indkøb og desuden værkførere. Der er en åben og fri tone i virksomheden, hvor der lægges stor vægt på godt kollegaskab og en spændende hverdag.

For den rette er der måske mulighed for fastansættelse i forlængelse med vikariatet

Der vil være dagligt arbejde indenfor indkøb, med arbejdsopgaver som bl.a. Opfølgning på ordre og leveringer, sikring af masterdata, afgivelse af ordre og andre ad-hoc opgaver.

Det primære program der bruges, er Axapta 2012, der vil være mulighed for oplæring, derfor forventes det ikke at du har erfaring med programmet, men det kan være en fordel.

 

Der er tale om en produktionsvirksomhed der producerer maskineri til fødevareindustrien. Da virksomheden i øjeblikket oplever stor travlhed bedes alle henvendelser gå gennem Jobteam!

 

Send dit CV med det samme! Ansøgninger vurderes og der indkaldes til samtale løbende.

Arbejdsopgaver

  • Opfølgning på ordre
  • Opfølgning på leveringer
  • Afgivelse af ordre
  • Fakturagodkendelser
  • Sikring af masterdata

Faglige Kvalifikationer

  • Flydende dansk
  • Engelsk og gerne tysk
  • Erfaring med MS Office
  • Fordel med Axapta 2012 erfaring

Personlige Kvalifikationer

Følgende er en beskrivelse af den perfekte kandidat, men ikke nødvendigvis et krav

Den perfekte kandidat...

  • ... Ekstrovert og åben
  • ... Bidrager med positiv energi
  • ... Er kæk og med på en frisk og åben omgangstone
  • ... Er struktureret
  • ... Er lærenem og åben overfor at lære nye ting

Særlige Forhold

Denne stilling er et vikariat, der forventes at være af 2-3 måneders varighed dog kan vikariatet forlænges og der er for den rette mulighed for at blive fastansat i længden. Dette er en fuldtidsstilling på 37 timer pr. uge. Der tilbydes løn efter kvalifikationer. 

Ansøgning:

Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Christina Olander, gennem mail kontor@jobteam.dk mærket "CHO-52FSI".

Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.

Ved ansøgning skal oplyses følgende:

  • Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen)
  • Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
  • Eventuel opstartsdato
  • Referencepersoner og kontaktoplysninger for seneste ansættelser

Se jobs i området
Stillingsnummer:

CHO-52FSI

Fagområde:

Kontor

Jobtype:

Vikariat

Område:

Sydals

By:

Sydals

Ansøgningsfrist:

Ansøgninger vurderes løbende

Afdeling:

6700K

Kontakt info:

Kontakt Person:

Christina Olander

Telefon Nummer:
91899019