Rekrutterings- og salgsassistent søges til Kolding


Jobbeskrivelse

Til vores etablerede Ufaglærte afdeling i Kolding søger vi en resultatorienteret rekrutterings- og salgsassistent, som skal være i stand til at søge, screene og interviewe de allerbedste kandidater og formidle dem til vores kunder. Dette foregår i et tæt samarbejde med en salgskonsulent og en rekrutteringskonsulent, som har været i afdelingen i flere år.

 

Medarbejderne, som skal findes, er typisk folk til produktioner, samt lager-området.

Du vil komme til at referere til vores rekrutteringsleder på området og indgå i ugentlige statusmøder hvor der gennemgås nøgletal for afdelingen.

Arbejdsopgaver

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Udarbejdelse af jobprofiler og annoncering
  • Søgning efter kandidater via rekrutteringsplatforme
  • Søgning efter kandidater via LinkedIn, Facebook og andre sociale medier
  • Udarbejdelse af indhold til sociale medier
  • Screening og interview af kandidater
  • Udarbejdelse af anonymiserede kandidatprofiler, udbudslister mv.
  • Matchning af kandidater i forhold til opgaver
  • Brug af mail og telefon som de primære kontaktformer
  • Kundekontakt – herunder ordremodtagelse, præsentation af kandidater samt opfølgning

Faglige Kvalifikationer

Vi forventer at:

  • Du taler og skriver flydende dansk
  • Du har erfaring og er aktiv på Facebook og vil gerne bruge det i relation til arbejdet
  • Du er fortrolig med Officepakken - Særligt Word, Excel og Outlook

 

Personlige Kvalifikationer

Vi forventer, at:

  • Du er engageret og har et stort drive for fremskridt og for at løse opgaverne 
  • Du gerne gør en ekstra indsats hvis noget skal løses inden for en given deadline
  • Du følger opgaver til dørs og tager ansvar for egne opgaver
  • Du er struktureret og systematisk
  • Du har vindermentalitet og ønsker at gøre en forskel
  • Du er resultatorienteret
  • Du er bosiddende i Kolding eller omegn

Særlige Forhold

Vi tilbyder et selvstændigt job i en dynamisk og vækstorienteret virksomhed, som er præget af en uformel omgangstone, flad organisationsstruktur, handlekraft og en veldokumenteret succes. 

 

JobTeam har en omsætning på 150 milll kr om året og godt 300 medarbejdere ude om dagen fra 15 afdelinger i Danmark, hvor hovedkontoret ligger i Esbjerg og arbejdspladsen ligger i Kolding.

Det forventes at 1-2 arbejdsdage i ugen, foregår på hovedkontoret i Esbjerg.

 

Der tilbydes gode arbejdsforhold. Løn aftales efter kvalifikationer.

Ansøgning:

Er dette et job for dig?
Så  send din ansøgning og CV til rekrutteringsleder Brian Pedersen på bpe@jobteam.dk

 

Ansøgningerne vil løbende blive vurderet og stillingen vil blive besat, når den rette er fundet

Se jobs i området
Stillingsnummer:

Ufglrt-Kolding

Fagområde:

Ufaglært

Jobtype:

Fast Job

Område:

Sydjylland

By:

Kolding

Ansøgningsfrist:

Snarest muligt

Afdeling:

6000U

Kontakt info:

Kontakt Person:

Brian Pedersen

Telefon Nummer:
21541033