Kvalitetssikring


Hos Jobteam arbejder vi løbende på at gøre vores service og kvalitet endnu bedre. Godt nok er bare ikke godt nok. Kunderne skal være tilfredse hvergang de arbejder med JobTeam.

Sådan gør vi

  • Rekruttering af kandidater og matchning til de konkrete opgaver foretages af interne personalekonsulenter med en fagligt relevant baggrund.
  • Alle kandidater gennemgår et personligt interview, hvor såvel faglige som personlige kvalifikationer vurderes.
  • Vi tager minimum 2 referencer.
  • Vi fortsætter den løbende dialog med kunden for at sikre optimal kundetilfredshed.

Sådan gør du

Du kontakter en af vores konsulenter, der hjælper dig med udformningen af jobprofilen. Indenfor max 24 timer præsenterer vi dig herefter for et udvalg på 2-4 kvalificerede kandidater, som matcher jobprofilen på kvalifikationer og ikke mindst personlighed. Kandidaterne kan du få til en uddybende samtale, hvor vi selvfølgelig deltager, så du kan koncentrere dig om at danne dig et indtryk af kandidaterne – og vælge den bedst egnede! 

Når vi kan finde egnede kandidater inden for 24 timer, skyldes det at vi har en omfattende CV-bank med kandidater, som allerede er interviewet og testet. Og desuden er der indhentet referencer fra de to sidste arbejdsgivere. 

Vi gør det praktiske arbejde for dig, men du træffer selv det endelig valg. På den måde sparer du tid til annoncering, gennemgang af ansøgninger, indkaldelse til samtaler, interview og afslagsskrivelser.